Ofte stillede spørgsmål

Jeg vil gerne være medlem af PGU Træning & Fitness - hvad gør jeg?

Du går ind på siden Tilmelding og priser og finder det abonnement, der passer til dig. Har du tidligere deltaget på hold i PGU, så skal du bruge det medlemslogin, du allerede har. Kan du ikke huske din adgangskode, så kan du få en ny ved at klikke på glemt adgangskode? under medlemslogin.
Er du helt nyt medlem i PGU, så skal du oprette dig under Medlems login, derefter tilmelder du dig det ønskede abonnement under Tilmelding og priser.

Jeg kan ikke finde ud af at melde mig ind - hvad gør jeg?
Du henvender dig i motionscentret på et tidspunkt, hvor der er en fitnessinstruktør til stede. Så vil instruktøren hjælpe dig med indmelding. Husk at medbring dankort og mobiltelefon. Du kan se hvornår, der er fitnessinstruktører til stede her.

 

Jeg vil gerne ændre mit abonnement/medlemskab - hvad gør jeg?

Du logger dig ind under Medlems login. Klikker på Økonomi i topbjælken og derefter på Oversigt til venstre. Derefter klikker du på (Ændre) og vælger det antal måneder, du vil ændre til. 
Hvis du ønsker at skifte fra fuldtidsabonnement til formiddagsabonnement eller omvendt, så skal du opsige det abonnement du har, og når abonnementet er udløbet, så tilmelder du dig det nye abonnement.
Ændringer skal udføres en måned før abonnementet automatisk fornyes.

 

Jeg vil gerne opsige mit abonnement/medlemskab - hvad gør jeg?

Du logger dig ind under Medlems login. Klikker på Økonnomi i topbjælken og derefter på Oversigt til venstre. Derefter sætter du flueben i opsagt og bekræfter opsigelsen. Dette skal gøres en måned før abonnementet automatisk fornyes.
 

Jeg vil gerne sætte mit abonnement/medlemskab i bero - hvad gør jeg?

Vi sætter kun abonnementer i bero, hvis man er forhindret i at træne i en måned eller derover. Det kan være pga. sygdom eller længere udlandsrejser. Hvis disse betingelser er opfyldt sendes en mail til pgupandrup@gmail.com med angivelse af hvilke perioder, det drejer sig om og en begrundelse for ønsket om at stille abonnementet i bero.
Generelt skal man selv sørge for at få sine træningsperioder til at gå op og opsige sit abonnement, hvis man ikke ønsker at være medlem hele året rundt.

 

Jeg har fået nyt betalingskort - hvad gør jeg?

Du skal logge ind på din personlige profil under Medlems login. Klik på Økonomi i topbjælken og derefter kortoplysninger til venstre. Tryk på Skift kort og indtast dine nye kortoplysninger.