Fitness Tryday

PGU Træning & Fitness afholder Fitness Tryday søndag den 27. januar 2019 kl. 9.30-12.00. 

Programmet ser således ud:

Åbent hus i PGU Træning & Fitnesss på 1. sal i Jetsmark Idrætscenter kl. 9.30 - 12.00
IndoorCycling i Spinnehuset, 1. sal kl. 9.30 - 10.00 og kl. 10.15 - 10.45
Herretræning med Anders Biegel i Gateway Blokhus kl. 10.30 - 11.30 
Crossdance i Hal A med Marianne Hurup kl. 10.30 - 11.30

Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig aktiviteterne, du kan bare møde op og deltage. Eneste undtagelse er spinning, hvor der er begrænset antal pladser og det derfor bliver først til mølle princippet.
I Fitnesscentret kan du træne i maskinerne eller prøve at træne med frie vægte. Der vil være instruktører tilstede, som kan hjælpe og vejlede.


IndoorCycling

IndoorCycling foregår på specialkonstruerede cykler, som indstilles så den passer perfekt til den enkelte bruger, kom derfor i god tid, så du kan nå at få indstillet cyklen godt til dig.
Der køres på forskellige intervaller, hvor man står, sidder, accelererer, kører op ad bakke, kører lige ud, træder tungt, træder let mm. IndoorCycling er primært kredsløbstræning, altså træning der øger og forbederer transporten af ilt og næringstoffer rundt i kroppen samt styrker hjerte- og lungefuntionen. Det bærende element i IndoorCycling er musikken. Til musik køres korte og lange intervaller med forskellige tempi og belastning.


Herretræning

Træningen i Gatewayen vil byde på en intensiv træning med masser af energi, hvor eneste redskab bliver din egen krop. Du vil opleve en sjov og anderledes træning, og du vil med garanti gå derfra med sved på panden og med en fed oplevelse i rygsækken. Du vil opleve hold ånd, high 5's og en træner, der motiverer dig til at give de sidste procent for, at du for alvor rykker dig og får mest muligt ud af din træning 


CrossDance

CrossDance er et koncept, hvor vi på en dansende, smilende, hård og udfordrende måde får trænet hele kroppen.
Timen er opbygget således at dansene skiftevis har fokus på kredsløbstræning og bodytoning. Alle koreografier er simple og kan skaleres efter niveau.
Mød gerne op i et par sko, der kan glide under sålen, medbring også gerne vand og et håndklæde.